puh!!!

vad det är varmt här hemma!! stackars Svea är jätte sliten, det är inte bara mina krafter som det tar på märker jag..
idag har hon varit otroligt mammig, har inte kunnat lagt ifrån mig henne ens en liten stund, så det har varit lite små jobbigt att gra sig iordning och fixa med saker idag. men vid ett kom vi ut härifrån för halv 2 skulle vi till bvc. Där mätte de henne och vägde henne. Så nu väger vår lilla älskling 3820 g och är 52 cm lång och huvudet är 35 cm :) hon växer gumman min!!

sedan fick jag stanna kvar där ett tag ch mata henne innan vi gav oss av. sedan sov hon så gott.. en stund... jag hann ner på stan och ta en välbehövlig mjukglass och sedan in till bibblan och hämtade ut en gratis bok som Svea fick. Efter det började ja traska hemmåt igen och då blev de lite jobbigare för svea igen, så var tvungen att stanna och mata henne igen, hittade en bänk mer avskilt så man slipper sitta alldeles öppen och ge henne bröstet, inte så kul annars... sen hann vi inte längre än till nöjesbutiken innan hon blev helt röd av ilska, så de var bara att ta upp lilla hjärtat så fick jag gå å bära henne med ena armen och dra vagnen med den andra. Men det gick det med! Och Gumman blev nöjd och en bit innan sibylla klarade jag av att lägga ner henne i vagnen igen. Resten av dagen har ho varit ganska trött, tror det beror på värmen.. och nu har äntligen Niklas kommit hem - så skönt! så nu ligger han och håller om henne ett tag :)

imorgon kommer niklas moster hit å kikar på vårat lilla underverk sedan kommer Anna & Jörgen med deras barn. så ska försöka städa här hemma.. igen.... blir stökigt när älskling kommer hem :P
söndan kommer de mer folk hit och på kvällen åker vi till gävle och blir kvar där tills på fredag. hoppas att allt kommer gå bra. men nu ska ja nog passa på att diska medans niklas har lillsnuttan, men ni får ha det så bra!!






Mina älsklingar, gud vad jag älskar er!!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Växer så det knakar lilla prinsessan, härliga bilder :)

2009-08-10 @ 16:42:58
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0