mys med svea!!

idag har det varit en riktgt mysig dag med gullrumpan min!! Gud vad jag älskar henne! Hon är verkligen mitt allt!!
det är lite lustigt ändå,,, hur en sådan liten kan prutta så högt som hon gör :D ser så härligt ut på något vis,, inte ett dugg fin i kanten (än) utan fiser och pruttar som det vore det naturligastei hela världen och utan hämningar. Bara njuter utav att få det gjort haha så söt! det är så bekymmerlöst när man är så liten. Och man blir ompysslad hela tiden, inte helt fel det inte ;)

imorgon kommer älsk hem, se om vi ska dra till marieberg en sväng då och shoppa lite, det var på tok för länge sen! se hur länge det går med Svea, har man tur så sover hon för de mesta, annars är de mammas famn som gäller ^^

häromdan kom alexandra hit, första gången vi umgicks sen studenten, blev en liten fika här hemma sen en behövlig och härlig promenad, och lill gumman sov under hela tiden ( lite annat mot dagen innan då hon skrek hela tiden jag var ute med henne) . Det är roligare att ha någon att gå med än att gå ensam, för de gör man juh jämt annars ändå.

åh nu hör jag henne vakna, bäst jag går dit, men ha de fint!! 

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Det var superkul att få se lillan : ) Hon var så fin!! Eller ja.. ÄR : )

2009-09-01 @ 00:02:15
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0