lördag !

idag fick jag en efterlängtad sovmorgon! gick upp runt 6 med svea och var uppe med henne i 2 timmar, sen fick niklas ta över ett tag så fick jag gå och sova en stund igen och det va riktigt skönt!
sen passade jag på å duscha =) gott gott!!
under förmiddan kom niklas moster Linda med Erik och hälsade på och Svea fick en jätte söt "hello kitty" jeans kjol med hängslen, så sööt! efteråt blev det en promenad ner till stan där vi handlade födelsedagspresent åt min lillebror som fyller 3 på måndag :) så av oss får han:
såp bubblor (som han älskar just nu)
en boll med figurer från filmen "bilar" på
golfklubb set i plast
och en stor blå traktor med släp på :)

så det hoppas jag att han blir nöjd över!

blev en vilo paus på gräsmattan när det blev dags med matning igen, så skönt at sitta ute i skuggan ( i solen blir det på tok för varmt åt oss nu) efter den lilla utflykten blev de hemgång där niklas gjorde iordning mat.
sen ikväll har vi varit  i niklas mormors sommarstuga, skönt att komma iväg från den varma lägenheten ett tag :)

och just nu ligger Svea gumman i sin EGNA säng och sover, och Niklas spelar X box och jag passar på att kika lite på nätet! ska bli säng dags för min del snart oxå, man orkar inte vara uppe allt för länge nu haha
men ni får ha en skön lördags kväll!



godingar där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0