lite dålig update!

men de beror nog på att man inte har något intressant att skriva om haha mina dagar är fyllda med blöjbyten, promenader, massa barnvisor, sova mm mm sådant som kanske inte är så kul att läsa eller skriva om, men jag njuter av varje dag som jag får tillsammans med våran älskade Svea!
henne kan man titta på i flera timmar utan att tröttna. Lite roligt att man börja märka mer & mer hur hon lr sig olika saker. Fixerar och följer med blicken har hon gjort i några veckor nu, hon har även börjat härma med att lipa är man lipar åt henne hihi så söt är hon då. och starkare i nacken blir hon varje dag tycker jag! Ah det är en underbar tid man går igenom just nu, enda nackdelen är att man inte an planera allting lika bra som tidigare och att hon inte gärna åker i vagnen så ofta som man skulle önska, för då kunde man ge sig ut på stan mer än vad man gör, men den tiden kommer väl den med antar jag =)

våran soffa har kommit nu iaf, så det är bara att hämta! Men de ska vi vänta med tills vi flyttar, bara en månad kvar nu!!!



                                       Tittut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0