valborg!

uppe med tuppen idag igen! ingen sovmorgon här inte! sen fixade jag lite med disken, senare kom niklas bror hit å lånade duschen, och fick vi skjuts till stan, då passade vi även på att köpa lite mjukglass och njöt i det härliga solskenet, hann även att besöka bolaget en snabbis för att handla inför helgen (jag håller mig till hederliga alkoholfria drycker såklart!!) men de andra ska väl inte behöva stå över hehe så lite whiskey å öl blev det ändå. För på lördag åker vi upp till nordmark, ska få låna huset då mamma och dom åker till turkiet (FUSK!! ^^) så då blir de grillning, spela lite kubb, umgås å må bra ute i skogen hehe så finns de juh sovplats för de andra oxå, så det ska bli riktigt kul!!
annars idag har de varit fullt upp på salongen, fast det har det i och för sig varit hela veckan,, så det är kul! har nästan bara haft mina stamkunder, och det är alltid lika roligt. Man får många kommentarer om magen nu vill jag lova! och nästan varannan kund ska ta å klappa på magen... sen när blev min mage offentlig??? känns väldigt konstigt att "främlingar" och kunder kommer och tar på magen, även fast de bara menar väl, så känns det inte helt ok alla gånger. Så snälla fråga först innan man bara tar friheten och känner på en annans gravidmage!!!
efter jobbet åkte jag och älsklingen ut till björkborn för att titta lite på majbrasan. lite små mysigt faktiskt.
Efter brasan så åkte vi till Niklas farbror Roger. Där blev det lite fika och mkt prat =) Alltid lika trevligt!

och nu sitter man här och är inte ett dugg trött, niklas ligger redan och sover. Imorgon ska jag ta ett ryck med sovrummet. ska ta ut alla möbler, ta ner hyllor, tavlor mm och sedan skura och damma överallt för att sedan möblera om, så spjälsängen och baby sakerna passar bättre in, ordna upp i garderoberna mm. få det mer organiserat helt enkelt. Ska passa på å fixa lite då niklas ändå ska till garaget å hålla på med den där bilen.......  sedan om jag hinner ska ja ta ett ryck med balkongen =)  tycker om att vårstäda den också! haha

imorgon eftermiddag tror ja att vi drar till mamma å grillar lite och åker kanske lite cross... måste handla inför grillkvällen oxå såklart. Men det hinner man med under dagen.



en lite små sliten caroline myser i solen uppe i gävle under påsk.
blåste lite kallt pga vindar från havet, därav jackan =)



här ligger man å vilar lite i älsklingens knä vid en sjö i Ullared



härligt väder även då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0