jag läcker!!

nu tror ja inte längre att jag kommer få problem med att få mjölk så det räcker till amningen till våra lille skatt. Mina bröst börjar redan läcka :P och inte bara om man sulle komma åt dem eller klämma lite, utan nu kan de ha läckt över natten.. Inte så kul kanske. Men då vet man att de fungerar ändå!

nu börjar det bli lite mer omständigt när man ska sova. Det är svårt att hitta sovställningar som är sköna. Brukar numera alltid vakna att man ligger raklång i sängen,, det har ja nog aldrig gjort tidigare.. Sen har ja kuddar vd fotändan då mina fötter är gansa svulna på kvällen, och gärna ha en kudde mellan knäna, då ligger jag fin fint!

nästa vecka på tisdag ska vi på visning av ett hus :D för vill verkligen inte bo iden här lägenheten när familjen blir större pga praktiska skäl. Så huset vi ska kika på ligger ungefär där vi bor nu, så de skulle vara kanon! och på onsdag ska vi till banken för att kolla om man kan få bolån med det utgångsläget som vi har idag, alltid bra att kolla upp möjligheterna även om det inte skulle bli beviljat. Men det hoppas vi på :) annars får vi leta efter antigen ett billigare hus eller större lägenhet. Fast det märks!

idag har jag gått in i vecka 27, alltså bara 13 veckor kvar, exakt 3 månader då det är den 27e idag oxå, åh vad kul att det börjar närma sig!! Längtar så tills H*n kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0