inspiration!

kikade runt på lite frisyrer då jag är ganska trött på mitt hår, så tänkte dela med mig av några bilder på snygga frisyrer jag hittade =)


den här frillan har man nog klippt mest den här veckan,,
 mkt korta frisyrer som görs på salongen,, ME LIKE!!!



de här färgerna visades upp väldigt mkt på den senaste visningen jag var på..
Kanske snyggt den första veckan men inte så snyggt efter ett tag skulle jag tro...



i de här färgerna färgade jag min modell på min en  färgkurs i örebro för ett tag sedan,
fast hon hade ganska kort hår, men det blev as snyggt! Kul att leka med färger!!



Mm tycker om färgkombinationerna på denna bild!



snygg asymmetrisk klippning!
(akta stavning)



åter igen,,, gillar när det är olika längder i håret! känsla av både kort
och långt hår, och färgen förstärker effekten!



Snygg stylad frisyr, långt men ändå frisyr, bara luggen som är uppbenad, resten
tupèrat bakåt. Skulle ja ha långt hår skulle ja vilja ha så här någon gång!



flätat går oxå alltid hem, den här frisyren testade jag nyss på mig själv då jag
hade löshåret i, resultatet blev dock inte lika bra, då mitt egna korta hår stack fram för mkt.
så det behövs ett längre hår helt enkelt för den här flätan. om man inte gör den uppifrån och drar den bakåt och sedan till nästa sida efter huvud formen såklart! Men blir ändå inte samma sak =)



gillar färgkombinationen i det blonda håret!



vill ha långt ljust hår igen!!!



mera flätat!!



snygg uppsättning, jessica alba!



snygg kort frisyr helt enkelt!



fiskbensfläta så mkt roligare att göra en än vanlig svensson fläta =)

här kommer även lite bilder på inte fullt så snygga frisyrer haha:



skulle aldrig falla mig in å föna en sådan volym eller klippa en sån frisyr..



haha vet inte vad jag ska säga? undrar om hon blev nöjd efter den klippningen?



visst, lite små cool,, men den här frisyren påminner mer om 2 stora pungkulor
 som hänger och dinglar än en trend..
sorry... men nej tack!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0