ibland

är de inte roligt... blir jobbigt när de mesta man säger misstolkas å tas på fel sätt och att de ska bli sura miner. när man har en sak att berätta som ska menas som en komplimang i slutändan men hinner avbrytas och bli helt fel. min mamma har tyvärr blivit expert på det nu. och eftersom båda två kan vara lika vrånga kan de ta tid innan de blir bra.. usch vad jag hatar missförstånd å mammas sätt att överreagera. ska försöka förklara vad jag menade utan att få henne att gå i taket innan, se hur bra man lyckas med det? jaja blir juh bra tillslut iaf :)



igår hade jag värk i magen nästan hela tiden, och bebisen låg å tryckte på den högra sidan av magen å det kändes vill jag lova.. är inte van å vara så här stor å inte van att ha en liten guldklimp i magen som rör sig nästan hela tiden hihi men mysigt är det på sitt sätt, även om de är inte jätte bekvämt alla gånger, men varje gång bebisen rör sig blir man helt varm inombords! lika fantastiskt varje gång haha

nu har mina varor från HM kommit så ja ska iväg å hämta dom innan jobbet =) kul med lite nytt i garderoben,, som passar...



du är mitt allt min älskling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0