hemma igen!

det har varit en väldigt intensiv men riktigt lyckad helg nere i ullared! =) och vi fick väldigt mkt handlat! så nu är nog det mesta fixat inför att våran lilla goding kommer ut!  och de första skorna köpte niklas oxå,, såå söta! ett par mini mini adidas skor, kan lägga ut en bild på dem senare så kan ni få se.
och en massa mysiga mjuka babyfiltar köpte vi,, så nu är det bara å vänta till 27 juli! "bara" 14 veckor kvar nu, för i dag går jag in i vecka 26 ^^
på lördan låg vi och myste vid en liten sjö därborta, solen värmde och det var så skönt å ligga tätt intill niklas och bara vara.. mmmm....
på kvällen gjorde vi oss iordning och gick till Harrys och åt plankstek Inte helt fel! fick vi fira lite mer hehe
sen söndan fylldes med shopping hela dagen, åkte hem runt 5 tiden, stannade i varberg och åt Pizza på stantos, även den var god! vi kom hem runt halv 10 ungefär. Somnade ganska fort båda två när vi gick in och la oss.
idag har vi oxå åkt en hel del mil,,, 14 mil helt i onödan tack vare mig som glömde mina saxar hemma hos mamma och kom inte på det förrän vi var hemma hos oss igen 8hade tidigare under förmiddan åkte till nordmark för att lämna bmwn som vi hade fått lånat ner till ullared, då våran bil skulle bli för tok för liten). så det blev en extra tur till nordmark... så kan det gå....

och på salongen idag fick jag ett oväntat besök :D Linnèa kom in och hälsade på en snabbis! Gissa om man blev glad :D var hur längesen som helst man träffade henne känns det som. så vi ska hitta på ngt här i veckan, KUL!!

men nu ska jag äta niklas stuvade makaroner!! ha en bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0