helgen

i lördags blev jag väckt av att Emelie ringde å ville ha med mig till Marieberg, och en timme senare va jag, Emelie & Nikolina på väg till örebro. handlade lite nytt till badrummet, alltid kul att byta ut å fräsha till!! hittade även en skjorta till älsklingen, tunika till mig å lite halsband mm på Gina Tricot =)
vi passade även på å titta runt inne på ikea. Där blev de inhandlat en hängkruka + plastblommor som ja ska ha på balkongen, kakfat, servetter å lite små plock =) vi fikade lite innan vi shoppade vidare.

vi kom hem runt 4 å då var det dags att göra sig iordning igen.. för det väntades 40 års kalas i filipstad,, min morbror som fyller =) för en gångs skulle kom vi i lagom tid hehe (vi har en tedens att bli lite sena lr komma i sista minuten)
kvllen i filipstad blev lyckad! god plockmat, å fika efteråt och trevligt sällskap såklart!! vi åkte inte hem förrän runt 2 på natten å då va min lillasyster väldigt trött kan ja lova å stefan & niklas lite lagomt runda om fötterna hehe väl hemma ville ida sova inne hos oss, och så blev det.

söndan var betydligt lugnare, åkte från nordmak tidigare på dagen, så hann lagom hem till hockeyn. Så jag satt fastklistrad i soffan å niklas låg å sov.. Mitt humör gick på topp när färjestad kammade hem segern trots de va borta match, HÄRLIGT!!!
på kvällen blev de film kväll här hemma. charlotte & emelie kom hit, och det moffades godis å popcorn!! mmm vi kollade på the grudge 3 men inte va det något att hänga i granen direkt..  va längesen man såg en "skräckfilm" SOM VAR BRA!!!

nu har ja varit i väg till barnmorskan å kollat att allt stod rätt till vilket de gjorde! mitt järnvärde hade blivit betydligt bättre, skönt...  fick lyssna på bebisens hjärtjud,, å de va lite svårt för barnmorskan att lyssna då itevåran lille krabat ville ligga still hihi den rörde sig hela tiden, MYSIGT! men allt verkade bra de med!

nu ska ja väl laga iordning nå mat och efter de blir de iväg till jobbet!
ha en bra dag!! 

Kommentarer
Postat av: niklas

vårat barn har ett starkt hjärta min ängel! du är allt!

2009-04-06 @ 17:20:26
URL: http://sweeetcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0