flopp!

igår blev det inte en lika bra dag som man hade hoppats på... men den slutade ganska bra tillslut! upp idigt för att tvätta innan man började på jobbet kl 9.00 sne kom niklas och hämtade mig runt ett. När vi kom hem stod en stor och fin ros på bordet med ett gulligt kort till, gissa om man blev glad? :D vi åt lite lunch och tog det lugnt innan vi skulle iväg på föräldragruppsmötet. Den här gången pratade vi om förlossningar och smärtstillande, var de finns för alternativ och vad de är bra för mm. När de gäller smärtlindring är jag ganska öppen för förslag när den dagen kommer, helst skulle ja vilja undvika det men sen vet man inte HUR ont man får, men vill helst inte ta ngn epidural iaf,, den kan göra att själva förlossningen tar ännu längre tid och man får vara mer observant med bebisen.

sen hem igen och jag hade världens rygg värk å magen som spänner på = En lättretlig Caroline. så resten av eftermiddagen bestod av en ensam caroline som vek ihop kläder nere i tvättstugan å en butter pojkvän uppe i soffan.. blev klar med all tvätt runt halv 6 då drog jag iväg till finbageriet och köpte 2 bananbakelser ( resten av deras bakelser vad det nåntning med mandel i å det ville jag inte ha) sen iväg till partaj å köpte 2 fina stenar där det stod you och me på vardera sten, sen blv ja frestad att köpa en sån där gosig nalle, och om inte niklas skulle bli glad över den så skulle den göra sig väldigt fin med min lilla samling med miranda nallar :D
sen hem igen, fortfarande grinig på niklas å han på mig,,, sen drabbades jag av världens gråt attack... men det var nog bra för min del, har känt att man har varit på vippen att brista ut i gråt i flera dagar nu,, så de kändes riktigt bra att få gråta ut.. Nedrans va känslig jag är nu!!! kan ta illa upp för knappt någonting!! men hoppas att de är mina hormoner som spelar mig ett spratt för så här är inge roligt att vara.. men efter det blev det bra mellan oss igen.
det är STOR skillnad på nu än förut, för tidigare när vi tjafsat så va de mkt värre å vi kunde vara sura på varandra mkt längre tid, men nu de gånger vi blir oense går de över ganska snabbt. SKÖNT!!!

vi gjorde oss några varma mackor och myste ner oss i soffan. han fick sina presenter och blev jätte glad, till och med över nallen :) sedan frossade vi i oss lite bana bakelse oxå hehe och sedan var ja så romantisk att jag somnade i soffan strax efter 10, och där sov jag ända tills niklas väckte mig när han gick å la sig :P så det var den 2 års dagen de haha men vi får ta igen nu till helgen istället. Ikväll åker vi till mamma i nordmark (hade hellre varit med tjejerna å grillat vid näset, men får väl bli en annan gång) sen imorgon bitti får vi låna mammas bil, och då drar vi ner till ullared :) här ska de handlas saker till bebisen å kläder till mig som jag kan ha på mig nu! för de är inte så länge till ja ska vara stor nu =)
så bor vi på ett motell över natten, kan bli mysigt! och på kvällen blir det ut och äta.. inte helt fel!

men nu tror ja att jag ska lägga mig i badet ett tag,, kan vara skönt för ryggen. för sen på salongen idag är det fullt upp vill jag lova! KUL!!! :D men ni får ha en bra dag ute i vår solen!!







älskar dig av hela mitt hjärta niklas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0