en lååång dag

idag har timmarna på salongen krypit fram känns de som,, hade inte så många kunder idag å telefonen var i stort sätt stendöd... så arbetsdagen har gått åt till att städa.. vilket är mindre kul.. men det ska väl göras det med? så nu är salongen ren & fräsh!
vi fick ett sött påsk ägg från salongen oxå, med massa godis gott i, fast det hör juh påsken till!!



idag har bebisen varit lite lugnare i magen,, för igår vet jag inte vad h*n höll på med haha rörde sig för fullt iallafall. börjar dock bli hungrig nu så jag ska synda och äta pizza, var sugen på enchiladas men inte niklas.. så han övertalade mig till det mer onyttiga alternativet (vilket inte var så svårt) :)

imorgon bär det iväg till Gävle,, hem till farsgubben å lillebror! lite roligt att erik blir morbror vid endast 3 års ålder ^^ såkan de gå när man skaffar barn sent (och har en dotter som skaffar tidigt) ska bli kul att komma upp och träffa dom et tag nu, har inte varit där uppe sen i jul..
ikväll blir det iaf mys med älsklingen! Charlotte ringde och frågade om jag skulle med till red brick, skulle tydligen komma massa folk dit,, men kände inte för det ikväll,, vill bara ta det lugnt. Men jätte snällt att de fortfarande tänker på mig å frågar om jag vill med på saker å ting! :D






bilder från första semester dagen på thassos =) guud vad jag vill till solen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0