love me!

har försökt å grejat med min blogg lite,, men är sjukt otekninsk, så jag kan inte få min blogg å se bra ut,, inte än iaf,, är envis iaf haha  vill ha en mer personlig utsida på bloggen å snyggare design, men som sagt, skam den som ger sig!!

på måndag gäller det... mitt hår ska väck! så söndertrasat efter blekningar, salta bad, resan, platt tången, fönen, handduken, borsten ja allt som hjälper till att förstöra ens kvalitè om man inte gör på rätt sätt... men har juh sett Posh bild i den nya frisyren å den är grym på henne!!



nu ska inte ja göra riktigt lika kort, vill ha kvar hår fram till ansiktet då jag inte gillar mina ansiktsdrag nå vidare :P



idag har varit en sån där lugn härlig dag med inga måsten,,,, va dock till niklas mormor å grattade henne lite å fikade. Träffade åter igen linda med lilla bebisen, å han är helt underbar!! han snusade å sov i stort sett hela tiden..
igår gjorde ja å älskling tacos! Mums va gott de va!! längesen vi åt de nu! så de va efterlängtat haha!

på onsdag ska ja till sjukgymnasten, ska bli intressant å se vad dom säger,, de värsta är att jag fortfarande känner av ljumsken ibland, men vill gärna inte erkänna det.. vill inte tro att man är skadad, vill bara vara bra å kunna träna igen! vill inte förvandlas till en tvättäkta soffpotatis!! 

åh,, jag min slarvmaja har tappat bort mitt halsband jag fick i 18 års present,, hittar det inte någonstans =/ å jag struntade i att betala försäkring på det i år,,  fortsatte bara med försäkringen till armbandet,, å de skulle ja inte gjort.... jaja det är lätt att vara efterklok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0