ljusparty

ikväll har jag varit på ljus party hos annelie =) lite mysigt så här mot hösten. jag köpte några te ljus med doft av kanel och nånting annat, gjorde att de doftade väldigt juligt, så dom ska ja tända fram emot december =) sen köpte jag nå annat ljus med doft av mullbär och vanilj tvist. härligt!! å det va så mysig stämning där, å gott fika med olika mackor å pålägg fick vi, plus lite choklad till kaffet, vilket aldrig är fel!
väl hemma har vi bara tagit det lugnt, inte gjort mkt alls, å de är bra skönt de med!

under dagen å förmiddan har ja varit med älsklingen i garaget, vilket va mindre skoj,, de är verkligen inget för mig!! att va inne i en lokal, skitigt rörigt med massa verktyg överallt å de man tar i gör att man blir svart om händerna... hmm nej tack! haha men får offra mig ibland :P

ikväll har våran honkatt varit helt knäpp!! hon har jamat å visat upp rumpan hela tiden, (hon är ej kastrerad) tror tyvär kanske de är dags för de om hon ska fortsätta såhär? den andra hankatten är juh det, så han har bara stirrat på henne som att hon inte va klok! så har han hoppat på henne å bråkat lite, å hon ligger kvar å jamar å vrider på sig,,, inte kul å se ens sötnosar börjar tänka å agera sexuellt,, iaf en av dom.. tycker de känns lite äckligt å se om ja ska vara ärlig haha man är juh inte van å se sina bebisar på de viset!!

nej nu ska ja kura upp i soffan med niklas, har tänt ljus i hela lägenheten, poppat en skål med popcorn å nu är de bara jag å en film som fattas hihi ha en bra kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0