besök hos sjukgymnasten

idag va de första gången jag var till en sjukgymnast, en början på en lång återhämtning ska börja,, fick ytterligare en tråkig nyhet..å det hade ja verkligen inte räknat med!! ja kanske inte kan köra igång med domarsäsongen sm jag vill till våren,, å jag kommer troligtvis inte kunna köra combat pass lr pump pass under vintern,, lr de närmaste 6 månaderna =(
de va som ett hårt slag som man fick ta emot,, jag som hade tyckt jag va jätte duktig nu, har inte tränat på 5 veckor,, 5 VECKOR!!! förstår ni vilken evighet det känns för mig?? å nu kommer de antagligen ta ännu längre tid,, fan jävla ljumske!! visst,, de kan gå fortare, men ja skulle räkna med 6 månader iaf... å jag skulle inte börja hårt med domarsäsongen sen.. å jag är så ARG!! usch!!

så nu i en vecka har ja fått lite tränings uppgifter, -gött tänkte jag, äntligen lite träning..
å vad ska ja göra? jo böja fram benet fram å tillbaka å i sidled,,, sakta sakta. å sen sträcka ut försiktgt ljumsken efteråt..
ja, vad hade man väntat sig egentligen? att man skulle bli bra på en gång? bara göra nå fjuttiga övningar så kunde ja köra igång med träningen igen... herregud, vad hoppas man på egentligeN? Får se det positivt nu iaf,, ja kommer juh att bli bra, men de kommer ta tid, men bättre de å att ja verkligen blir bra än att de bara förvärras hela tiden...

så nästa vecka ska ja tillbaka å få ytterligare några träningsuppgifter... så man blev inte så glad direkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0