sista dagarna räknade

nu kommer de bli förändring i mitt liv, både på gott och ont... känns trist å lämna de jobb man har nu, för trivs ganska bra på jobbet å trivs kanon bra med mina kunder!!!! men idag fick ja reda på att ja va tvungen att gå ner i tid på 50 % de är juh absolut ingenting!!!!  så under hela förmiddan snurrade tusen tankar i mitt huvud... om niklas skulle bli arbetslös nu i november,, hur skulle vi göra då? hur skulle ja göra med min bil jag nyss köpt? Hur skulle de gå med mina planer om resor?? om jag blev ledsen? klart jag blev, ville jag visa det? såklart inte... funderade om man skulle flyta, men vart? hur snabbt man kunde lyckas få tag i ett nytt jobb, skulle man börja ng utbldning?
nej fy! den här dagen har varit hemsk!! men de har fått sig en vändning...å ja VET att 50% inte skulle funka för mig, speciellt inte om ja vill bo å leva som jag gör nu.. å att jobba på 2 olika jobb känns inte rätt,, alltid ett jobb som blir mer eller mindre lidande.. men nu har ja ryckt i lite trådar å de kommer nog att sluta med att jag ska säga upp mig på sköna rum på fredag om allt går vägen, då börjar ja jobba heltid den 24 november (skulle ha börjat halvtid på sköna rum den 21a) å om ja säger upp mig på fredag har ja ca 1 veckas ledighet imellan, en tid ja kan spendera att läsa på om den nya salongens produkter å färger, komma dit å lära känna de som jobbar där..

få en inblick i min nya vardag..det är blandade känslor vill jag lova!! Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0