japp japp!

nyss hem kommen från jobbet,, en lugn dag igen, fan va trist de är!! ganska mkt å göra på eftermiddan c'dock men förmiddan bra nedrans dött!! emelie sa att dom hade också hade de väldigt lugnt på salongen.. .tycker om när de är mer å göra, dagarna går fortare om inte annat :P
jag min slarvmaja upptäckte när ja kom till jobbet imorse att ja hade glömt saxarna hemma!!! hallå?! hur klantig får man vara?? så ja fick låna chefens bil å åka å hämta dem,, (niklas hade tagit min bil i morse å jag ville gå) så de va juh bra början,, eller inte... å jag har haft sjukt ont i huvudet den här veckan, speciellt i dag,, tycker ja inte om! haha men vem gör de??
3 st elever har kommit å frågat om praktik plats nu 2 st från frisör ettan som skulle ha nu på fredag å en från skrantaskolan som ville komma nästa vecka.. men vi tar dock inte emot nå andra elever än dom från frisör, blir juh för tråkigt för dom,, de kan juh ändå inte göra så mkt.. å nu på fredag passade inte nå bra för jeanette har semester å blir lite tråkigt om de bara är en frisör...

älskling är iväg å grejar med min bil nu,, hehe han börjar få övertag nu? :P

imorgon ska vi kanske till kristinehamn å spela disco bowling å käka mat, trippel date blir då hihi ska bli kul!!
nu ska ja städa lite här hemma.. roligt värre....

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0