en titt i framtiden

idag på lunchen åkte ja till mitt nya jobb... ja,, så får de bli,, jag ska börja jobba där, iaf, fick kolla runt på salongen där, de visade upp deras produkter,, å ja har inte arbetat med någon av de här produkterna!!! kommer ta en stund att komma in i det.. å de har ett annat bokningssystem som är lite krångligare.. men de blir en stor utmaning nu iaf.
å priserna är de stooor skillnad på, å tiderna å servicen för en klippning... men ja ska gå in å göra mitt bästa, göra de bästa av situationen, ingen dröm salong direkt, men en bra lösning för tillfället då jag inte har råd med ca 6-7000kr i månaden när ja nu tjänar mer än de dubbla...
å de verkar vara bra tjejer där iaf å emelie finns där å de kommer att underlätta jätte mkt för mig! henne ska de bli kul å jobba ihop med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0