bruuuuum!

igår fick ja klarbesked från banken =) å de resulterade i att ja å niklas drog till göteborg efter ja slutade jobbet, (dvs kl 18.00) å där fann jag min skönhet...så nu har jag  köpt en bil!!! min andra bil å den kan verkligen inte jämföras med den gamla audin ja hade, hehe den bilen va en 88:a medan den här är en 01:a så klart mkt nyare å fräshare!!! ingen värsting bil, å de va ja inte ute efter, ville ha en liten smidig, bensinsnål bil.. å de har ja verkligen fått!!! jiiiises va lite den drar!! halva bensinkostnades blir de ungefär med den här haha    å det är en Peugot 206,, en blå blev de,, den ja färgen ja ville ha, hann någon före på.... Men min dröm färg på bil är juh gul hehe sport gul, de är lite fräna ;)
men nu brummar ja runt i min blåa skönhet =) igår kom vi inte hem förrän efter 2 på natten,, gissa om man va trött då?? uscha!
och idag efter jobbet drog vi in till öret, där blev de inhandlat lite saker till bilen ;

doftgran, vattenmelon (rosa)

bil mattor, svarta med rosa kanter 399:-

baslåda med riktigt bra ljud i!! (niklas installerade dem nu ikväll,,, dunk dunk dunk......

en rattmuff,, fast ingen luddig,, haha en svart, med strass på varsin sida,, blev snyggt :)

å sen lite mer små plock,,, men nu har ja en bil iaf, å musik ja kan lyssna å dunka med haha ska städa den ordentligt på insidan till helgen om ja får tid över, fullbokad i vanlig ordning är man.


så där ser pärlan ut,, inte helt pjåkig... kanske inte min dröm bil men perfekt för stunden!
(slipper man köra niklas skrutt volvo med trasigt avgassystem) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0