äntligen fredag!

gött!!!! å inte behövde ja jobba övertid idag ^^
igår åkte jag hem till mamma i nordmark, kollade på idol å heroes..  sen efter 22 åkte ja till filipstad, hem till emellie =) skulle hjälpa henne med håret, så kladdade i lite färg ( fick för övrigt stå i källaren då alla redan hade gått å lagt sig haha) sen åkte ja hem igen, på väg hem tillnordmark dunkade jag musik för fulla muggar  :D :D (måste juh hålla mig vaken när ja kör i skogarna hehe...
sen imorse, åkte ja till tandläkaren å där gick de galant!! inga hål lr ngt,, men fy va dyrt de är,,, 660 betalade ja för en vanlig undersökning, å då hade ja 300 kr rabatt!!! men de får de vara värt, bara de inte blir nå krångel med tänderna..
efter bsöket drog ja vidare till kga å jobbade, å hela dagen har gått riktigt bra, bra kunder, bra arbeten!
å nu ska ja göra ett städ ryck här hemma,, passar på när inte niklas är här, för då blir inte lika mkt gjort :P

imorgon blire utgång igen med charlotte =D - å ja som sa att jag aldrig ville dricka nå mer sen förra helgen hahamen de behöver juh inte bli lika hårt! nej nu ska ja fortsätta här, ha en härlig fredag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0