1:a advent!

nu har caroline plockat fram både tomtar å stjärnor, ljusstakar mm. samt hängt upp jul gardiner å gjort de mysigt ^^ lite väl tidigt med tomtarna, men kunde inte hålla mig!
idag kom niklas moster med lilla bebisen erik hit å hälsade på =) han är så söt!! sen fick ja klippa linda oxå, hon hade varit på ngn frisör skola å hon såg inte klok ut i håret haha jaja de går juh att rätta till ;)

å som vanligt har vi varit i nordmark å hjälpt mamma... i torsdags kom lillasyster hit, hon skulle va med å praktisera på mitt jobb i fredags =) men under förmiddan tog vi en shoppingtur på stan.. hittade en jätte söt jul klänning å en cardigan till henne som hon fick av mig, blir perfekt tll jul! sen som tack för hjälpen på salongen fick hon lite slingor i håret ^^ världens goaste syster är hon! å på fredag kvällen gjorde vi iordning tacos som blev klart lagom till idol, å äntligen åkte johan ut!

ja börjar tröttna på mitt hår redan.. hehe saknar de blonda... de här va kul en stund,, men blont är mer min färg!

men nu ska ja mysa lite i soffan med älsklingen.. ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0