slutspurt!

tokig,, jag blir helt enkelt tokig!!!!!!!! gaah! nervös som bara den börjar jag bli, å mer å mer nervös för varje dag blir jag oxå =/  jag vill, jag kan, jag SKA klara det!!!!!!!!!! skulle kunna göra precis allt för att klara det här nu,, behöver inte direkt få max betyg men godkänd vill jag absolut bli!!!! tankarna börjar redan vackla om ja skulle ha gjort si å så så kanske de skulle bli bättre,,, men nu är det lika bra att följa den planerade tanken till varje modell :P
har färgat å gjort iordning nästa alla modeller inför gesällen nu iaf,, 2 kvar å dom ska ja fixa imorgon, å sen på fredag ska ja packa allting så allt är iordninggjort.. fy f******n va gött de ska bli när de här är över, för de är bra jobbigt å gå å va så här nervös hela tiden... jaja hoppas på de bästa å håll tummen för mig! :D

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag håller så många tummar jag kan för dig vännen det vet du.. och det kommer går hur bra som helst - du är ju bäst! :)

2008-05-15 @ 23:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0