slingat å klart!

nu har man blivit lite snyggare i håret inför helgen =) Emelie kom till salongen efter jobbet å hjälpte mig med utväxten samt å fixa lite slingor, å jag hjälpte henne med lite sling & klipp,, ville hitta på något annorlunda den här gången till mi,, så de blev brunt, lila å orange + blekning haha härlig blandning va?? :D men bara på ett parti så hänger de blonda över ;) härligt med lite färg igen :D :D tusen tack emelie!!

jag måste säga att efter jag tagit gesällen känns de som jag klipper med ett helt annat självförtroende än tidigare, det känns helt underbart,, knasigt,, men underbart! på måndan när man kom till salongen fick jag blommor å choklad ^^ å de blev mkt uppskattat!

idag blev de även investering i ett par nya arbetsdojjor :P ett par MBT skor, kostade dock över 2000 men de får de vara värt om man står rätt i dom :D fast ja behöver juh inte klaga iof,, de stod ju chefen för haha =) så tack för det :)

nu i veckan har jag även hunnit med å klippa niklas mor å bror :P har jämt så fullt upp så ens nära blir gärna lite bortglömda,, sorry :S hmm ja niklas frilla ska vi inte ens tala om,, vet inte när han blev klippt sist :P men nuar han fått för sig å spara ut håret å han gör som han vill,, han vet juh var jag finns ;)

På lördag blire stockholm,, ska bli lite kul :D
men nu ska ja hoppa i säng,, helt slut fortfarande sen förra helgen =S men de vare värt!!
ha de gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0