ja, ibland kan man vika sig dubbelt av skratt

kom precis hem från salongen,, igen :P har tok blekt daniels hår, det räckte inte med å förvarna honom, han skule bli gööör blond, å de blev han haha!!!! å vi drog till mc donalds medan han satt med den andra bverkningstiden på håret, så blått hår (från blonderingspulvret) å en plast hätta över åkte vi iväg haha ojojoj vad jag har skrattat ikväll,, å en annan sak som gjorde de ännu lite roligare är att han ska på guld brölopp imorgon, å hela släkten kommer,,, jag myser bara man tänker tanken! :D hahaha!! blneringen i sig blev juh skit bra men faanva de var ovant å se honom så jävla ljus,, ha är verkligen vit nu hihi

har försökt å ringt babe men får inge svar, vill juh dela med mig av mina roliga kvälls eskipader ^^ men han har väl fullt upp där nere skulle jag tro ;)

nu ska jag nog krypa till sängs, åka till nordmark imorgon,, ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0