haha!

löptestet blev avklarat i tisdags, å det gick som en dans på rosor :D härligt! ännu en sak avklarad!
har även hämtat lite nya domargrejer på ceveds, men overalljackan kändes dock alleles för stor! ska åka dit i morgon å höra om man kan få en stl mindre...

igår va nog en av de mysigaste vårdagarna hittills i år =) efter jobbet gick jag hem till jenny å kikade på deras nya lägenhet å åt lite mat på balkongen å njöt av solen! :D sedan försökte klippa iordning håret litegrann, blev dock inte så bra som jag ville att de skulle bli =S men men,, går ett tag iaf ;)

sedan hem å packade i ordning en picknick korg, täcken, filtar kuddar mm så åkte jag å älsklingen iväg till en liten mini strand å grillade ^^ å njöt av en solnedgång,, va faktiskt helt underbart! vi behöver lite mysiga stunder tilsammans för att försöka väga upp de dåliga som varit :P
här är lite bilder från gårdagen iaf :)


image355

image356



image361

image362






älskar dig! trots allt...

Du & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0