haha

invigningsfest?? haha va tusan fick ja det i från?? å fel dag har jag trott att jenny å mickes fest va på haha illa!! bra snurrig i huvudet nu märker jag ;D

idag har de varit fullt upp på salongen :D kanppt hunnit med å äta, sen ska jag dit ikväll igen runt 10 å färga daniel :P är aldrig ledig hehe ;)

igår va jag till storfors å grillade lite, sen blev de å klippa några stycken, efter det blev det en sväng hem till mamma å hämta bilen, så halv 12 kom ja väl hem :P jag har inte brist på att hitta på saker inte..

fick höra en sak angående gesällen som jag retade upp mig ganska mkt på,, tvillingarna gjorde provet samtidigt som mig å tråkigt nog va de bara en av dem som klarade sig, men då kläcker deras mamma ur sig (som oxå är frisör) "de som klarade provet fick de serverat! "   hallå??!! inte fick jag nå jävla gesälprov serverat, för usch vad jag har kämpat med de! å alla skaffar sina modeller själva, alla ska göra sina skisser själva, alla blir bedömda från samma domare så hur faan kan vi ha fått det serverat?? trist att de ska komma fram sånna kommentarer.. det kan va mkt som spelar in en sådan dag som gesällprovet va på,,, nerverna, ngt slarvfel, osäkerhet lr ngt helt galet, men man har chans å göra om de iaf, men här får man iaf inget serverat!

nu börjar ja sakna mitt långa hår igen,, vill kunna sätta upp håret i en slarvig tofs, vill kunna sätta upp de medans jag dömer, vill få en härlig beach känsla :D  vore ja inte så nedrans korthårig i nacken skulle ja sätta i löshår på en gång haha!

ne nu ska ja göra iordning en frukt smoothie å vila lite på balkongen,, ha de gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0