en solig morgon!

åh vad härligt det är att gå upp på morgonen när de är så här fint väder! man blir mycket gladare kan jag lova!
idag är de exakt ett år sen vi drog till aiya napa! å man längtar fortfarade tillbaka, man kommer fotfarande ihåg våra rutiner man hann å få där nere, de härliga dagarna vid stranden, de roliga party kvällarna, kanon väder hela veckan! de va bara 2 saker som kunde varit bättre, min mage den sista dagen haha å en kväll som en idiot hade klättrat in i vårat hotellrum från balkongen å försökte göra både de ena å de andra,, >=(  men annars va de en helt underbar toppen resa som man kan leva länge på!!

igår överraskade jag svärmor litegrann med blommor å skraplotter :) gick dit efter jobbet, fick hon som försenad mors-dag present ^^  sedan blev de fika å lite skvaller prat.

idag blire å spela kubb med charlotte, emelie och sandra hos emelie, ska bli kul!
å imorgon ska jag till storfors å äta mat hos stina å klippa dom, sen på fredag är de födelsedag/invigningsfest hos jenny :D
nu ska ja hoppa in i duschen men de va en liten update iallafall!

Kommentarer
Postat av: Mumari

God morgon! Hoppas du får en trevlig dag!

2008-05-28 @ 07:24:06
URL: http://mumari.se
Postat av: Angelica

Jag vill läsa fler och bra bloggar. Finns massor, men bara vissa som man fassnar för. Dem som har det där lilla extra!

Kan du hjälpa mig med att skriva din/dina favorit/läsvärda bloggars bloggadresser till mig?!

Kankse är det din blogg?

2008-05-28 @ 07:33:53
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: Jenny

minns resan som igår... bara drömmer om att få den tiden tillbaka!!! ja den där idioten, pundare;) haha
nej du babe lördag e ju min fest:)

seee ya then!!
P&K

2008-05-28 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0