en helg i stockholm

i fredags efter jobbet va jag inte på topp humör direkt,,, kände bara för att gå hem, dra täcket över huvudet å bara mysa med älsklingen,, men när jag kom hem fick jag en chock...
de va ny städat, å nästan nydiskat hehe å en stor å fin ros stod vid hallen å väntade på mig, samt en uppklädd babe i skjorta å jeans,, han sa att ja skulle hoppa in i duschen å göra mig iordning för vi skulle ut å äta och sedan gå på bio :D snacka om att man blev överraskad! å väldig glad såklart!
sedan åkte vi iväg & åt mat på katrinedalskrogen (utbudet litet i kga) sen efter de följde bio med filmen Indiana jones,, den va faktiskt bättre än vad jag trodde :P

på lördan ringde klockan 05,45 å en trött Caroline hoppade n i duschen för att fixa iordning sig.. 07.12 skjutsade niklas mig till degerfors tågstation,,, skulle åka med x2000 vilket jag hatar (för ja har otroligt lätt för att bli åksjuk) å jag hade sittplats så att man fick åka baklänges =S men de gick bra,, för redan efter 20 min sov jag! :D
väl framme i stockhol kom pappa å mia å lillebror å mötte up mig å en förmiddag av shopping väntade :D fast de fick bli shopping i turbofart.. =( för redan vid halv 2 skulle vi ses å äta lite för att senare åka till gröna lund.
men snabb som man kan vara ibland så lyckades jag å hitta lite kläder ;)
inköpen den här gången blev:

1 par gråa tygskor från topshop
1 par svart sandaler från din sko
1 helt underbar blommig tunika/klänning från Zara
1 vit sommrig tunika från mq (bondelid) jätte söt
1 vit fest top på hm
mitt älskade läppglans från make up store som försvann för ca 1 månad sen,, men nu har jag de igen:D
1 glitter eyeliner från make up store

sedan hann jag inte med något mer,, mkt väntetider när de är löningshelg,, :P

gröna lund va helt ok,, va dock längesen man va där,, roligast va att gå i lustiga huset med lillebror erik haha hans små knatteben å ett glatt humör ka få vem som helst att smällta ;) kan man ha en underbarare lillebror än mig?
å självklart fick man åka en hel del karuseller som flygande elefanten, vilda musen, tekoppen, bilar, kärleks tunneln mm haha men man får inte roligare än vad man gör sig till ;D

söndan blev de inge shoppng alls =( vi skulle t till solvalla å kolla på elilppet.. så de va premiär för å kolla på trav för mig, men jag tyckte de va roligare å busa med erik än å titta på de ståtliga hästarna :P
sen efter att sett fransmannen vinna hela elitloppet va de bara att ta tåget hem till älsklingen igen.
de va min helg de... i stora drag iof haha

hoppas eran oxå varit bra!!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

låter som en härlig vistelse!

2008-05-26 @ 20:26:30
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0