bilder från gesällprovet

tänkte ladda upp lite före å efter bider på bloggen =) va bara 2 moment som blev godkänt (damklp med helform å formblås) reste blev vg å mvg =) så det känns lite gött att man inte är helt hopplös som frisör iaf ;)


DAG 1

förebilder på fri herr klippning.
modell Dennis:
image372



EFTER:

image375image376
image377

andra herrklippningen, med finish nacke å vågor =)
modell Kjell:

image378
image379
image380

tredje modellen va Niclas =)
ljusarefärgning va det den här gången:
förebilder:



efter:
image383
image384
image385

sedan hade jag en permanen, men nervös som ja va glömde ja totalt bort kameran,, men här kommer en bild från när jag tränade på rullningen iaf =) å de blev bättre på gesällen än nedan kan jag lova hehe

image386

DAG 2

Kort afton frisyr, modell:anneli
förebilder:


under tiden:


EFTER:
image392
image393
image394
image395

fri dam klp, modell : min mamma =)

image396
image397

damklippning med frisyrdesign + formblås
modell : kicki

image398
image399

långhårsuppsättning
modell : helena

image400
image401
image402

sådär ja,, det va de det.... skönt,, att de äntligen är över å att man klarade gesällen!! :D flera timmar av nervositet å väntan är nu över å ingen kan vara lyckligare än mig just nu ^^
så nu sja jag ta å korka upp lite champagne som jag har fått å äta lite jordgubbar =D ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Schyyyyyyyyyyyyygt carro!!;) grattis! Grymt du klarade finich nacke och vågor, bra fint såg de ut.. de var nog de jag hade kuggat på om de var nåt hehe:D Skulle du ha någon hjälp me utväxten så plinga annars ses vi 31a;)

P&K

2008-05-19 @ 11:38:08
Postat av: Michaela

GRATTIS CARRO !!! Visste att du skulle klara det du är super duktig ;) Nu blire mer i lön med och det är guld värt !! Jag ska försöka komma igång själv efter mammaledigheten att försöka hitta ett jobb och sen ta gesällen jag med ! Vill verkligen jobba som frisör det är världens bästa yrke ! Jag har ju haft sån otur att bara hamna på konstiga ställen och aldrig blivit kvar pga konstiga arbetsgivare ! :( Men grattis igen och Lycka till i fortsättningen ;)

2008-05-20 @ 13:32:47
Postat av: Anonym

Duktig du är! Var bor du ? Möjligtvis inte nära Malmö?

2010-10-15 @ 10:29:42
Postat av: caroline

Tusen tack! nej dessvärre inte. Bosatt i Karlskoga men ska börja jobba i Kristinehamn i värmland nu i November =)

2010-10-15 @ 23:12:46
URL: http://sweeetcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0