svårt..

när jag va till sjukhuset i onsdags, fick jag reda på att de hade blivit en spricka i revbenet =( så de blev ingen match för mig idag,, å inge jobb för mig heller,, igår kom jag till jobbet men hade inga kunder, hade bokat av alla,, men 3 klippkunder hade jag på eftermiddan iaf,, å det kändes kan jag lova =(
hatar sjukhus... första som läkaren säger,, jaha, vad har vi här då? känns bara jobbigt å prata om det,, och det värsta av allt.. niklas undrar om det var värt och börja bråka om tvätt när de slutade med att man mår som man mår, hade jag inte stannat i tvättstuga så hade de här aldrig hänt,, påstod han. trist...mitt fel som vanligt.. ser du inte på mig?? ligger i sängen, orkar knappt röra mig och när jag gör det smärtar det som bara den! kan inte sköta mitt jobb,, kan inte döma, går som en snigel, trappor och fartgupp de värsta jag vet just nu.. hur känns det? och nej han har INTE slagit mig,, aldrig gjort kommer adrig göra.. han kan verkligen vara en underbar människa...
ikväll ska ja till linnea en sväng iaf,, hade tänkt å gått ut efter det med de andra,,, men de är inte å tänka på :( dels är jag rädd för att någon bara ska komma å stöta till mig, (lite halv skör för tillfället:P) dels har jag inga snygga långärmade tröjor som döljer fula märken, och så orkar inte min kropp stå för mycket, ännu mindre dansa... Blir så otroligt ledsen! men i slutändan är det jag som sitter och tröstar honom.. argumenten som "men det va du som började och kasta mina byxor på mig" " du knuffade mig, du stod i vägen".. men du ser inte ut som mig just nu... =`( till svar då får man bara men jag är stadigare än dig, ni tjejer får lättare blåmärken än oss killar.. ja vad ska man säga?   allt känns bara frukansvärt jobbigt.

så det är vad jag har haft för mig på sistone =D men vill bara säga att det inte är ens fel att 2 bråkar. så det kan omöjligt bara vara mitt fel :P (eller bara hans fel)

ska försöka mig ner på stan nu hade jag tänkt,, köpa en liten extra grej till Linnea ;)
men ni får ha de så bra! =)

bye bye ;)


Kommentarer
Postat av: A

tänk på att inte massa skit från honom.
har haft en kille i flera år som "råkade" butta mig o liknade ett antal gånger...
tog lång tid innan jag blev gamla A igen efter att ha lämnat honom efter 5års grym svartsjuka osv

2008-03-15 @ 13:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0