movies!

Back at work!
det var den lilla ledigheten :P 4 dagar iaf !! lugn dag att börja med på jobbet,, träning på gesällen i 4 timmar resten kunder =) idag ha det ringt jätte många och bokat in sig på mig =D gissa om att man blir glad? :) det upskattas verkligen av mig weeeeeiiii ;D
har passat på å kollat på lite filmer igår (när de ändå var sådant skit väder som de va) filmerna vi kollade på var bla Sweeny Todd,, en väldigt speciell film men måste erkänna att den va riktigt bra! blev lite besviken först på att de sjöng i nästan hela filmen :P men sen tyckte jag att den blev bättre å bättre :) coolt sminkade å bra handling,, =) en annan film som sågs var The whispers (lr vad den heter) uuh va läskig den va, får lite små panik när det är stora elaka vargar med å mkt överraskande scener. som man borde vara beredd på att ngt ska hända, men man lyckas ändå bli skrämd ;P den är iaf sevärd! skulle även kolla på Flood men den somnade jag till redan de första 5 min, av filmen så den kan ja inte yttra mig så mkt om...
så såg jag självklart hockeyn  igår,,, men bra besviken när färjestad förlorade med 3-6 :( trodde verkligen att dom skulle komma igen där i andra halvlek å att de skulle lyckas vinna,, men icke! kan bli svårt å vinna imorgon när de är borta match men man får önska dem lycka till!!

vill åka utomlands i agusti!!!!!  någon som vill följa med?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0