lime wok!

sådär ja,, första cupen för i år avklarad :P har faktiskt inte dömt något i år än,,vilket känns lite skönt :P men nu är det kul å köra igång igen då suget blivit lite större:D  mjukstart blev de oxå, så det passade mig (å några till alldeles utmärkt)

igår blev de mys med god mat å lite drinkar till, jag hade visserligen försökt fått med mig niklas ut men de är lika lönlöst som att lära katterna prata! men vi hade det bra iaf :)
imorgon blr det Visning i örebro,, Blond me =) ska bli riktigt kul =D ska även göra om Pernilla på tisdag,, real make over! alltid kul, så ska försöka hitta på ngt bra som kan passa =) åh nu kom ja på at mste ringa till en av mina modeller för å säga att de inte blev den färgningen vi hade hoppats på, utan att det blir ljusarefärgning på gesällbrevet.. det hade jag glömt =S

ikväll blev de lite expriment i köket för min del,, jag älskar thai mat,, men ville testa lite nytt, så provade på å göra limewok med lite kokosmjölk, kyckling, å en massssssa annat grejs :P å de blev över förväntan haha ;)
*caroline alltid lika nöjd när hon lyckas med något nytt*

image184

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0