i dont know what to do...

ska en människa få se till att den andra inte kan sköta sitt jobb? är det rätt? fick ringa återbud till mina kunder idag =( ska till sjukhuset sen,, det här är inte bra =S   vet ärligt talat inte vad jag ska ta mig till, vad ska jag göra, vad ska jag säga? det man ser....
sista gången? aldrig mer? visst..... lögn....blåögd är vad jag är... älskar dig är vad jag gör....besviken är vad jag känner,, smärta... kan juh knappt röra mig, bara att andas när man ligger ner gör ont,, jag hoppas att man blir bättre till helgen för ska döma match då och det vill jag verkligen göra, så är det lite kalas för linnea då oxå... =)
kan man ha bättre arbetskamrater än mig? visst kan man ha olika åsikter ibland men när det väl kommer till kritan så ställer de upp till 110%!!! tusen tack!
det är lätt att stå brevid och säga vad man ska göra,, men det är riktigt svårt att vara mitt uppe i det och den innersta önskan är att allting ska bli bra....
niklas du är verkligen mitt allt! vill kunna se en framtid tillsammans med dig! men ibland,,, känns det svårt,,
älskar dig så otroligt mycket!! och det värmer i hjärtat när du säger att jag är ditt allt, din framtid.... då mår jag som bäst......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0