ett varmt å härligt bad!

det är precis vad jag har gjort nu ;) inleder lite ledighet med lite bad lyx ;)
i veckan har ja blivit ännu mer blondin igen å jag triiivs! en annan sak jag trivs med är våran nya styling serie på salongen,, ett svenskt märke till och med :P Hair Vision heter den,, and I just Looove it! speciellt saltvatten sprayen, (gör att man får den där salt vatten känslan i håret och att det känns fylligare). Sen fiberwaxet är helt underbart! får exakt den känslan jag vill ha när man stylar både långa (uppklippta hår) å korta lite mer spretiga hår. Alla produkterna har samma doft, slipper man gå runt med typ 100 olika dofter i håret ;)
Men min absoluta favorit när de gäller styling, är solklart OSIS Dust It! den lilla "burken" kan verkligen göra mirakel med hår!!! vi har kampanj på den produkten en vecka till ;P 30 kr :D (Bara så ni vet) haha
 
image233

imorgon ska ja hem till mammsen :)
sen på lördag blir de partaj! haha :D få se hur de blir med det, ska bli roligt iaf!
 glad påsk!!


image234

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0