.e.e.e.e.e.e.


låtar som spelas från mp3n just nu:

nomy - Cocain ,,, sjukt bra låt!!!!!
nomy - fuck you all good nigth
pakito - living on a video
dj satomi - castles in the sky - gammal men bra låt ;)
lars winnerbäck vs miss Li - om du lämnade mig nu
lars winnerbäck - kom änglar
lars winnerbäck feat lisa ekdahl - tvivel
alex gaudino - dstinatio unknown alltid den rätta party låten,, minns tillbaka till ayia napa!
green day - king for a day
alex gaudino feat sheena - watch out
petter feat säkert - logiskt
rihanna - rehab
björn gustavsson - carina berg alltid lika rolig! haha!


sedan flera andra vanliga låtar,, men de där är lite favoriter just nu.. försöker å lyssna på inte allt för depp musik iaf haha :D är såkänslig av mig ;) im a girly girle =)
beställt ett linne å en tröja nu iaf =)
image204 image205
den tröjan jag ville ha fanns inte i min stl,, men den här tröjan blir kanon :D

klarade att gå ner till stan fram och tilbaka =D längsta promenaden den här veckan :P försöker inbilla mig själv att jag klarar en utekväll oxå,, men innerst inne vet jag att det inte kommer gå :P men jag vill verkligen ut! få se hur de blir,, är envis jag vet,, men om man inte dansar då?? :D ja vi får se helt enkelt :P
jobbigt och ljuga inför föräldrarna,, varför man inte har varit på jobbet.. åh,, ngn gång kanske ja berätta sanningen,, men inte än..

nu har jag varit duktig! har planterat om mina blommor :D haha känner mig som en liten hemma fru ;) å nu blir presenterna till Linnea inslagna, japp... ska hitta något å ha på mig nu oxå,, har alltid beslutsångest :P haha!
ha en trevlig lördag kväll allesammans! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0