avfärgning + infärgning

både idag och igår har jag fått exprimenterat lite på salongen,, igår skulle jag ordna med en kund som hade blonderat sig men ville bli lite kallare i nyansen, så hon hade lagt i en ask ton en blev alldeles grå! och hennes hår känndes mer lr mindre som tuggummi då peptidsbidningen nästan hade brytits,, men jag fick chansen å testa med en av Loreals gamla milshake sköljningar med guld =) efter det sköljde jag med lite extra guls mousse,, resultatet blev bättre än vad jag hade väntat mig =) =) =)
idag fick jag oxå in ett litet "exprimentfall" en kund som färgat sig 3 ggr hemma blev för röd de 2 första gångerna å den tredje blev hon för mörk, så de blev bara att börja plocka bort pigment genom avfärgning å sedan en infärgnig,, tycker det är grymt kul å göra lite annorlunda saker, å det är alltid jag som får de kunderna så de är kul =) det finns alltid lösningar till allting ;D

gårdagens visning i örebro var UNDER förväntan,, för de första fick jag stå upp under hla visningen, för de andra bjös de på soppa å taco chips,, vem har de till en visning?? hur opraktiskt som helst! för de tredje lyckades inte hon som prata fånga min fulla uppmärksamhet utan tankarna gick mer å mer åt till att hitta en bekväm stå ställning som inte såg allt för tokig ut... själva konceptet av blond me verkade kul iaf =) ngt jag absolut kommer att testa! väldigt sugen på å testa lite av steel å strawberry till mitt hår iaf =D

image185


åh nu blev de en hel del frisör snack,, sorry about that :P
va lite på present jakt idag på stan,, dels till niklas mamma, dels till carro som fyler till helgen å dels tills Linnea =) många nu ;) kan dock inte skriva vad jag hittade ;P haha
nu ska ja gå å äta lite korv med älsklingen! Mumms! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0