ännu en söndag

måste erkänna att man är lite seg från gårdagen idag :) har varit hos mamma i helgen. Fredagen bjöds det på påskmiddag å lite vin, mysigt =)
sen på lördag var det full rulle ;) klippte några stycken under dagen. Så kom emellie & hämtade mig vid 3 hos mamma, sminkade oss å fixade oss lite :P iväg till Linn där de va lite förfest innan själva förfesten ;) kommer lite pics därifrån (lika bra å lägga upp de i bloggen för då vet man att dom finns kvar om datorn skulle paja lr nå )




kvart i sex drog vi till parkhallen, där väntade en förfest med 105 tjejer :P den innehöll bla pasta buffe m. dricka, sexparty, manlig strippa, lite olika uppträdanden, underklädes visning (var dock en flopp) lottdragning, mm :P
jag kunde inte låta bli å skratta lite för mig själv när man var där,, allt påminnde om när man va mindre, kändes som en slags klassfest ute i en lada :D men roligt hade jag, man får inte roligare än vad man gör sig till :P sen va det riktigt kul å träffa Emellie, Isabelle & Emelie igen å självklart alla andra gamla klasskompisar å fest homies ;P haha!! så tack girls för en rolig utekväll!! :D
orkade dock inte vara kvar til kl 2 :P kan bero på att man började dricka runt 4, å eftersom en cider bara kostade 20 kr i parken fram till 22.30 så passade man på lite extra å dricka (Mer än vad man egentligen behövde) så min lilla mamma kom å hämtade mig å issa runt ett tror jag. Och på ett konstigt sätt lyckas ja alltid bli hes när ma är ute så där ;P så det märks om man är lite rund om fötterna hehe

lägger in lite fler pics från gårdagen, mkt oseriösa kort när man befinner sig inne i dimman,, låångt in.. Men,, det bjuder jag på xD enjoy!

image244
image245












som sagt,,, de va en rolig kväll igår, med roliga kompisar :D
nu ska ja gosa ner mig lite med älsklingen å pussa å krama lite på honom igen..
ha det bäst!!!




Kommentarer
Postat av: Lily [Linda Blom]

Svar: Jaa! Jag ser det : ) skit liten! How come? : )

2008-04-05 @ 02:35:50
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0