upcoming girl

ringde en kille från karlstad idag till salongen,,  å så här lät de:

- Välkommen till sköna rum det är Caroline!

-
ja hej det va "blablabla" från karlstad..

-Ja hej,,?
  (ringer inga klockor)

- ja, jag som har hand om sun cup

-jaha! hej!
(aha nu föll poletten ner)

- hmm så du bor där du jobbar?

(fattade först inte vad han menade)
-ah, nej det är mitt nummer til jobbet som står med på hemsidan..


-GUUUUd va trevlig du låter! Verkligen! riktigt härligt bemötande må jag säga!

- haha ja de gäller å vara service inriktad!

-ha! ja det är du verkligen! vad roligt!
du, sun cup i karlstad 1-3 agusti är du intresserad?

(letar genast upp min kalender sm hela mitt inrutade liv står i)

-jajamen! ett ögonblick ska ja kolla i min kalender så jag inte lovar för mycket,, hmm fredan kan jag inte, men lördan kan jag,, på söndan där har jag en match i degerfors men de ska nog kunna gå å ändra. Så lördg å söndag kan jag vara med!

- låter kanon det! å du kan gå som ad också va?

-absolut!
(å det är väldigt lättförtjänta pengar som de haha)

-för du är väl en sån där "up coming girl" som är på väg upp?

- haha ja de får man väl hoppas så att man inte är på väg ner
(blir lite glad, å repeterar i mitt lilla huvud,, "up coming girl" det är jag de! )

***
sen blev de en massa annat prat där i mellan :P han kom ihåg att jag hade "grabben" med mig (niklas) å att jag fick en helt onödig rapportering förra året av en ledare som hade klagat på mig att jag dömde straff när de va hands i straffområdet,, för att de skulle vara fair play.. han blev utskrattad av karlstads domare efter det =) gött när man vet att rätten är på sin sida ;)  men i augusti blir de iaf en tur till karlstad å dömma =) kan bli fina slantar de! hoppas på fint väder :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för adress till hemsidan? =)

2008-06-19 @ 01:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0