skolavslutning

idag kompade jag ut vid halv 5,, riktigt skönt å få sluta tidigare för en gångs skull! babe kom å hämtade mig så åkte vi till nordmark,, hade köpt med mig 2 blombuketter å tia lotter till småsyskonen =D å de blev upskattat iaf. lyssnade lite på när barnen sjöng i kyrkan, kan inte låta bli å tycka att de är gulligt å komma ihåg när man själv stod där ca 10 år sen...
efter sång å musik i kyrkan tågades det vidare till hembyggdsgården där de blev en massa goa tårtor :D tror ja hann med å smaka på 3-4 st tårtor! haha

innan vi åkte hem igen fick vi med oss ett flak cider + en extra pappkasse med både cider, öl å en liter strawberry vodka =D så nu är de upladdat inför helgen å midsommar :P inte för att jag vet vad vi ska hitta på i år,, svårt   å slå förra året,, hur mysigt som helst! va juh uppe i gävle å låg å myste på en strand vid havet, samt drack lite drinkar å blev lite kärlekskranka ^^

helgen som kommer,,, vette tusan om man kommer orka hinna med den å att de löser sig med skjuts hit å dit :P sedan är de bråten cup,,, ska dömma 8 matcher  en i Ämtervik,, var nu det ligger?! skulle varit till rottneros med kalle å jesper men kalle ringde återbud,, inte så konstigt kanske? hehe men då blir de en tripp med bengan å tomas,, få se hur de blir =)

ska nog sova på soffan i natt tror jag :D så otroligt varmt i sovrummet! men hoppas ni får en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0