sista dagen,, sen blir de semester!

1 dag var! skönt å få va ledig ett tag nu =) men igår blev ja lite besviken :P niklas fick reda på att han oxå skulle få semester, v.28, 29 å 30 å de betyder att vi har en vecka gemensamt,, å den veckan är jag borta måndag - torsdag :S men ja hoppas han kan ta ledigt v.34 för då blir de utomlands! å kan han inte då åker jag ändå :D fast med vem vet jag inte än haha ;D

kan inte sommaren komma tilbaka nu då? så att man kan ta några lata dagar vid stranden? de skulle juh inte vara helt fel..
jaja de märks,, som allt annat :P

få se om man ska ut till helgen, är tydlige björn rosenströ på statt,, sist ja va där när han spelade slutade det juh med att jag fick en rejäl hjärnskakning :P hoppas de inte blir repris på den! :D ska iaf dömma 3 st matcher till helgen, så helt rastlös kommer jag inte å vara,, men är jag någonsin de? Har alltid ngt för mig lr saker på g,,, :D
ne nu ska ja nörda mig lite framför datorn medans ja väntar på att babe ska komma hem igen ^^
ha de så bra!!



POSE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0