mitt älskade löshår har anlänt!

gjorde det dock för ett tag sen,, blir riktigt glad när man ser de haha "hårtönt"   vet inte när ja ska sätta i det bara,, ska låta mitt hår växa ner lite till iaf, eftersom jag är ruskigt korthårig i nacken :P har dock trivts väldigt bra i den här frisyren men jag saknar de långa håret! men fördelar med å bara ha sitt egna korta hår är:

* går mkt fortare att fixa iordning
*inte lika tidskrävande i duschen
* behöver inte tänka på att balsam å inpackningen inte får komma intill hårbotten
* kan slita å dra så mycket jag vill i det, (niklas likaså haha)
* kan färga utväxten utan problem
* behöver inte oroa mig för att fästena ska synas :P

ja listan kan göras lång,, men det finns ingen bättre känsla (när de gäller håret) än att ha fått i helt nytt, långt hår! den känslan är underbar!! å sen bara kan sätta upp de i en slarvig tofs, nu får jag knappt en pytte pytte liten tofs i nacken :P
kan inte hjälpa det, men jag känner mig snyggare i långt hår :D men jag trivs bra i rufs ;D



våran tjockis! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0