kul ute kväll!!

de va riktigt kul igår måste ja säga!! efter ja kom hem från matchen igår va de bara å hoppa in i duschen å göra sig iordning, sen drog älsk å jag till örebro,, han behövde nya jeans å t shirt å de hittade vi på en gång! tur va väl de eftersom vi bara hade ca 40 min på oss innan de stängde :P jag däremot hittade inga jeans =( men ja fick en liten smärre chock när jag provade jeans,, hade gått ner i 2 stl mot va ja brukar ha,, tänkte att de va stora i storleken så jag testade ett annat par,, fast de var lika med dom, men de kunde jag gå ner ytterligare stl å han som jobbade föreslog att ja skulle testa än ännu mindre för att de satt lite löst vid midjan! weird?? men mina vader tar fortfarande emot haha :D
sen när vi kom hem från örebro gjorde vi iordnig lite tacos å drack lite cider ^^ sen gck vi hem till niklas kompis,, emma (tervo) hann dock inte va där så länge eftersom vi skulle på statt å inte hade nå förköp :P bra tidiga blev vi på statt, gick dit vid 10 men slapp å stå i kön allt för länge,, väl framme måste en av vakterna kolla i min väska, har de aldrig gjort förut å jag brukar alltid ha ngn extra cider med mig men lägger alltid in den i garderoben utan att de är nå problem.. å då tar vakten å ställer dom utanför där folk nästan står i kön! jag undrade om hon inte kunde följa med in å själv lägga in dem i garderoben för att se att jag verkligen inte tog med mig ngn alkohol in mm ,men icke! å självklart va cidrarna borta när vi kom ut sen =S är väl rutinåtgärd men ändå! kunde väl följt med in så att man slapp bli av med dom!! jaja...

började kvällen med å ta en drink å spelade lite black jack ^^ niklas vann ca 400 kr så de va väl inte helt fel ;)
tyckte de va bra drag där inne, roligt med mycket folk! å när björn rosenström spelade så skrek ja å några kompisar oss hesa haha fan va taggad man va,, å onykter,,, :D men oj va kul jag hade!! å äntligen fick jag med mig älsklingen ut!! han har juh inte varit på statt sen ja fyllde 20, i januari.... haha
så träffade jag micke på statt oxå (han jag tränade ksk med förut) å han berättade hur bra de hade gåt fr tjejerna å att de villa att man skulle komma tillbaka :P men har inte den tiden,, prioterar dömingen mer,,, =) men en av hans kompisar tyckte tydligen inte om att han pratade med mig för han kom å nästan drog iväg honom,, han kanske trodde att ja raggade på honom?? (usch) (micke är över 30, har fru, barn å ölmage å tunhårig)

bra ont i fötterna hade jag efter kvällen iaf, å väl hemma tvärslocknade babe,, haha lite väl fuller kanske ;) å jag somnade i soffan igen tredje natten i rad nu :P men vaknade vid 5 å kröp intill älsklingen igen =)
å idag har ja gosat med mina små älsklingar,, å niklas sover som en liten gris :D
hoppas ni andra oxå haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0