helgens bravader

lördan började ganska segt, skulle åka iväg till nordmark mkt tidigare men jag orkade inte så jag kom iväg efter 12 ngn gång :P sen blev de klippningar hela dagen, synd när de va så underbart väder att man inte kunde va ute å njuta av solen, testade å klippa ute några gånger men direkt när de kom en vindpust blev de fullt med hår överallt :D haha

kom hem runt 7-8 å då va de bara att hoppa in i duschen å göra sig fest klar =) å de tog visst längre tid mot vad jag hade räknat med, så va juh tvungen å fixa en present till jenny & micke ett ljs med fat hade jag redan köpt men så köpte jag en blomma å en vit kruka till, sen planterade jag rätt den så att de såg bättre ut :P sen va ja lite lat å tog taxi till jenny,orkade inte gå i dom skorna jag hade på mig samtidigt som jag bärde på allting :S
hemma hos jenny va de full fart :P å lite förvånad blev ja när jag kom dit, Linda från klassen va där, å henne har jag inte sett sen studenten, ett helt år.... lång tid!!  haha men e va kul å ses igen!  men kvällens roligaste händelse va nog bland annat pgs djupdykning på golvet haha :D såg rätt skoj ut ;D sen bar de iväg till statt, grymt lite folk ,men hade kul iaf !! träfade ganska mkt kompisar så jag hade inget å klaga över,, på vägen hem lyckades jag med å slarva bort 200 kr, klantigt av mig, men shit happens :D

söndan, vaknade runt 8,, helt svett! pott het inne i sovrummet när solen legat på, så öppnade fönstret, kände mig lagom seg,, gosade med katterna, låg å halv sov till 10 då va de bara att hoppa in i duschen å försöka fräsha till sig, sen iväg å skjutsa linkan till degerfors, han skulle dömma.. men de isade sig att den matchen redan hade varit!! så man gick upp på tok för tidigt helt i onödan :P
då blev de ut med katterna en sväng istället å läsa lite cosmo på balkongen,, blev bra mkt bättre där med smultronen å jordgbbarna+ eykalyptos trädet ^^^
kvällen blev de att åka till degerforsigen å dömma,, lugn match..

efter de kom anders å klippte sig, han va lite väl långhårig å han fick lite utskällning av mig då han hade använt daxwax,, finns de något värre å ha i håret??!!
 sen ÄNTLIGEN kom älsklingen hem!!! *MYS*

hoppas ni oxå haft en bra helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0