fredag den trettonde

hmm undrar var min älskling är... :P hoppas han kommer hem snart iaf så ja hinner gosa ed honom innan jag ska gå å lägga mig :P ska vara vid gamla ip imorgon kl 8!!!!!!! borde vara olagligt å dömma så tidigt på morgonen :P haha

ja idag är de juh fredag den 13e,, sägs vara en otursdag,,, å de måste jag säga att jag har haft.. försover mig till en början så att man får små springa till jobbet. väl på jobbet laddar man upp för sin första kund,, har bokat av 2 å en halv timme för vi skulle göra en extreme makeover :D å jag vet att min kund kan bli lite sen,, men när klockan va 9.10 så testade ja att ringa till henne iaf,, inget svar... resulterade i att min kund inte kom!  å på fredagar är de som mest tryck på salongen! ställde ut drop in skylten,, ingen kom... skickade sms till linnea å undrade om hon kunde komma tidigare å det gick bra!
satte igång med färgning å slingning av hennes hår,, skulle testa nå nytt tänkte jag, å det blev jätte bra! blev riktigt nöjd över mig själv å de verkade linnea oxå vara ^^
efter de gic vi iväg till katrinedals å lunchade... fläskfile å stekt potatis :D
när ja kom tillbaka till salongen började min otur igen! min kund ja skulle ha,, va tvungen att åka in til sjukhuset med sitt barn så hon unde inte komma... så d hade ja ytterligare 45 min utan något å göra, sen lade jag fram färg å pincett mm till nästa kund,,,även de blev sen,, hmm konstigt?  testar å ringer till kunden för att påmionna om att hon har tid,, men NEJ! inte ett svar!

lagom roligt,, å en fredag som jag har som mest kunder,, de kändes gör trist...  så försökte fördriva tiden så gott de gick,, passade även på att måla mina naglar,, fransk manikyr,, hade äntligen lyckats med å få till naglarna på höger sida då kommer en kund in å vill köpa ett present kort,, den enda kunden som kom in på hela eftermiddagen,, efter de va inte naglarna så fina längre =(

väl hemma upptäcker ja att de ser ut som en svinstia,, å att niklas har glömt/ lämnat mobilen hemma,, martin ringer sedan till hans mobil,, jag svarar, å jag trodde att niklas va med honom för de sa han att han skulle vara,, men icke :P se vad han säger när han kommer hem :P
så har ja försökt å jaga dommare till en match i degerfors i helgen tan nå vidare resultat :(   INTE MIN DAG I DAG!
sa nog gå å lägga mig nu haha glömma den här dagen! de enda somhar varit kul va å träffa linnea :D

godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0