då va midsommar över

i en hel vecka försökte jag få älsklingen att säga vad han ville göra under midsommar utan att lyckas :P ja gav lite förslag på vad vi kunde hitta på men inget han tydligen va sugen på :P så fredag morgon kom han på att han ville till nordmark :P sagt å gjort.. så våran midsommar bestod av fotboll,, knott, brännboll, knott, mat, knott, alkohol  ännu mer.. Knott! jag höll på å bli galen av allt nedrans knott som kom hela tiden! fy f**n! men roligast va ändå fotbollen :D   å niklas gjorde en rejäl kapning på mig XD haha fy faan va ont på rumpan å skulderbladet jag fick! illa,,   men andra halvlek fick jag ge igen :D
på lördan sov vi till klockan 12! de va ite helt fel ;) när vi kom hem gjorde vi ett städ ryck, å efter de va vi välförtjänta av en godispåse å en film ^^ 
 En ganska lugn midsommar med andra ord ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0