balfrisyrer!

idag va de dags för balen å de va fullt upp på salongen, 3 balfrisyrer + lite klippningar hade jag idag, första året ja gjorde balfrisyrer,, kände mig lite osäker först men tror ja blev ganska nöjd tillslut iaf =) hann tyvär bara se en utav dom sen på väg till balen å då såg håret riktigt bra ut :D så härligt å se alla som är så fina! frisyrer, klänningar, smink med mera,,, allt är helt underbart!! 
tänk de va ett helt år sen en annan va på balen,,, åh jag vill gå på bal igen!!!!!!!!!!! hihi
jag drömde till och med om balfrisyer i natt haha vilka frisyrer jag skulle göra på kunderna, så drömde jag att jag hade glömt att ta med löshåret til madelene :S men då fick jag juh en extra påminnelse att ta med det haha!

och tråkigt nog kunde jag inte stanna å se alla som kom för jag skulle iväg å dömma.. rävåsen flickor div 1 - skattkärr.. å den matchen va de bra fart i! roligt!! rik hade klart övertag men hade tråkigt nog svårt å få in bollen,,  nedrans stolpar som a ivägen,, sen tror ja att dom blev lite griniga på mig i slutet å skattärr fick många frisparkar pga av lite för hårt spel från rik`s sida. men de kändes ganska bra ändå..

fullt upp i vanlig ordnig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0