vilket regn!

vid halv sex i dag började spö regna! fan de bara öste ner!! trodde jag absolut inte skulle bli idag :P
en annan sak som hände idag va att fläkten på salongen gick sönder lr krångla,, börja dundra som bara den innan jag gick på lunch,, sen höll den på så till 3 ungefär å sen började jag höra hur de droppade,, jo men visst, va de inte den förbannade fläkten som började rinna vatten?? va bara att lägga handdukar å hinkar där så det inte droppade ner på golvet :P sen fick man höra på dripp dropp hela eftermiddan :D
sen när ja va på väg hem i regnet å åskvädret va de en bil som stannade å ropade på mig? ä"är de du carro som springer ute i regnet?? "   lite små förvånad svarade att så va fallet, han frågade om jag skulle ha skjuts hem,, samtidigt som min hjärna förbryllat försökte komma ihåg vem människan i fråga var haha kände juh igen honom men kunde inte komma på varifrån :P men fick skjuts hem iaf å där satt han å sa "de va längesen man såg dig! allt bra med dig? " medans en annan fortfarande inte kommer ihåg var man har sett killen,, illa! sen när vi va utanför så frågade han om jag fortfarande hade kvar hans nummer? hehe fan va pinsamt! låtsades hela tiden som om jag kände igen honom,, ville juh inte verka dum haha
men nu sitter jag hemma å solen skiner igen fast de regnar fortfarande, ska åka iväg å köpa lite mat,, kurrar i magen nu ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0