underbart!!

i onsdags åkte jag, pappa, mia, lillebror + faster å kusinbarnen till skaras sommarland! va kanske 13 år sen ja va där sist :P å gud va roligt ja hade!!! dit vill jag absolut igen!! Kanske lite kallt i vattnet till en början men när man väl hade varit i en stund så va de jätte skönt!! så de va upp å ner i alla rutschkanor som fanns nästan å erik va helt lyrisk av allting, ögonen bara glänste på honom =D men man hinner omöjligt göra allting där på bara en dag,, i leklandet hann vi knappt vara, å bland karusellerna va vi bara en stund,, å inte hann vi åka varken gokart lr vattenskidor :P men som sagt,, de va en av de roligaste dagarna den här sommaren ^^ å kanon fint väder hade vi! inte ett moln på himlen,, vilket resulterade i en alldeles för uppbränd rygg på mig :O haha! de känns kan ja lova!!
sen följde jag med pappa å mia å campade.. riktigt härligt =) grillade å åt gott på kvällen. innan vi skulle sova tänkte vi kolla på Arn men alla somnade, så de blev inte så mkt av de inte!
jag å erik sov i samma säng, å han är världens gulligatse när han sover,,ser så himla fridfullt ut hihi sen 06.45 på morgonen satt jag & erik i sandlådan å lekte..... ingen sovmorgon där inte :D resten av dagen följdes av sol å bad. förutom de sista timmarna innan ja skulle med tåget, för då hann vi till å med å shoppa lite :D då åkte vi till skövde (de va där jag skulle åka tåg ifrån)  jag fyndade lite på mq där jag hittade 2 st sommartunikor för halva priset! perfekt! så fyndade jag lite inne på vero moda oxå ^^ ett vanligt basic svart linne, en gul tshirt med en bulldog på å en till sommartunika fast i tunnare tyg =) blev även ett halsband där inne ;)

när ja kom fram till laxå va älsklingen där å plockade upp mig, så vi tog en pizza innan vi åkte vidare.

de va min lilla resetripp den här veckan =) få se va jag å babe ska hitta på i helgen,, har ingen aning, vi pratade lite om att åka till danmark men de vill jag nog vänta med lite i sånna fall,, men kanske ut å tälta ngn dag? helst av allt skullle ja vilja tillbringa sådana här dagar ute på sjön! åka vattenskidor, bada, sola å bara njuta!! men båten är uppe i gävle :P få se om vi kan åka lite med niklas pappa.. de skulle inte va helt fel!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0