överkvalificerad

den 2.3e augusti ska jag till karlstad å döma i sun cup =) ser fram emot det! va juh där förra året, och nu i veckan fick vi mail angående vilka matcher vi skulle ha å tider med mera,, sedan skickade jag tillbaka ett bekräftelse mail och som svar fick jag :

"Hej igen Caroline
 
Såg du att du fått förtroendet som nummer ett i år - vilket innebär A-finalen i klass A.
Jag litar på dig och de positiva omdömen jag hört om dig.
Av bara farten fick du finalen i klass C också - trots att du är överkvalificerad ;-)
Trevligt att du kommer tillbaka.
Lycka till!
 
/ Dennis"


så det känns roligt å få lite positiv respons,, behövs nu känner jag :P

å då ska ja va HD å båda finalmatcherna med ad som hjälp,, å det blir lite nytt för mig, har bara haft en match förut som jag hade hjälp av ad, ska bli skönt å kunna släppa offsiden nu å fokusera mer på ojust spel. så är det en annan tjej som ska va ad 2. blir kul å döma med en tjej, blir första gången ^^ hoppas det går bra iaf å att man inte gör bort sig! haha...

sen helgen efter det ska jag åka iväg på lilla VM å sova över där, än en gång ensam tjej,, blir 2 långa dagar med massa ad uppdrag, ska bli hur kul som helst! och då har man chans att visa vad man går för å att man kan komma högre upp å dömma i högre divisioner =) å få ännu mer betalt.. :D

så håll tummarna för mig i augusti! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0