lite shopping..

idag har jag å emelie varit till örebro å shoppat lite på marieberg =) passade på å besöka ikea oxå när vi ändå var i farten   här är lite bilder från dagens shopping ^^



topp å leggins från gina tricot
skärp, pieces - veromoda
halsband - veromoda


tunika från MQ dock tidigare köpt under veckan


en till sommrig tunika från MQ


rosa topp från cubus


apsnygg tshirt från Cubus ^^


tshirt från Vero moda
även den köpt tidigare i veckan :P



underbart linne från Vero Moda


hittade juh faktiskt lite kläder från butiker där jag aldrig annars brukar hitta några ^^ så det var kul!
blev även inhandlat 2 par skor från skopunkten,
ett par rosa tygskor
å ett par vita klack skor!

blev lite mer kläder, som en body, svart från gina tricot
strumpor som passar till ballerina skor från HM
söta hårspännen med blommor på från HM


inne på Ikea passade jag på å köpa bla det här:


badrumsmatta          handuk i matchande orange å gul


dushdraperi i knall gul :D


å en toarulls hållare ;)

å de blev mkr bättre i badrummet nu! ser kanske inte så fint ut på bilderna
 men här hemma gjorde de sig väldigt bra! :D


lampor till vardagsrummet

å självklart en del lite smått å gott när man ändå är i farten,,, men kul med lite färg i badrummet nu!
så det va de det.. för den här gången iaf! blir juh mkt mer till veckan igen haha
ska till high chaparall å ullared imorgon å kommer hem på torsdag igen =)
ska bli lite roligt (:

men nu ska jag mysa med älsklingen framför en bra film å bara må gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Carro! Jag har köpt en preeecis likadan persiko tröja som dig såg jag nu förra veckan! :) haha

2008-07-14 @ 12:33:11
Postat av: Charlotte!

Carro! Jag har köpt en preeecis likadan persiko tröja som dig såg jag nu förra veckan! :) haha

2008-07-14 @ 12:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0